Bestie,krvavá játra a svíčková kaprům na Popelově chutnala

Na letošní poslední delší výpravu jsme vyrazili koncem září na rybník Popelov nedaleko Kardašovy Řečice.
  V loňském roce jsme na tomto rybníce při třídenní návštěvě nachytali spoustu kapřích dorostenců mezi 40 - 50 cm, ale "pouze" tři větší kapry, proto jsme se rozhodli změnit místo blíže k hrázi, což se nakonec v kombinaci s kvalitní návnadou ukázalo jako správná volba. Po pondělním večerním příjezdu jsme zakrmili pouze pár kuliček kobrou, rychle nahodili pruty a spíše se věnovali stavbě zázemí. Kolem osmé je vše hotovo,uvařena první káva a taky první zvuk hlásiče, Lukáš zdolává prvního kapra, metr ukazuje 56 cm , dohodíme pár kuliček a jdeme spát. Přes noc chytáme dva dorostence něco přes 40 cm, tak snad to nebude jak vloni.
     Ráno začínáme intenzivněji krmit, přibližně po dvou, třech hodinách letí ke každé montáži 5 -6 raket partiklu a kobrou několik kuliček boilies, kde jsme vsadili  na osvědčenou zelenou bestii, svíčkovou a krvavá játra. Po obědě zdolávám první větší rybu, na břehu je lysec 82 cm, do středečního rána chytáme dva šupináče 74 a 80 cm a tři dorostence. Pokračujeme v krmení raketou a průběžně kobrou přihazujeme boili, ale záběrů moc nepřibývá,do večera tři menší kapři, tak se rozhodneme přidat na boilies obalovačku a to byla zřejmě trefa do černého, záběry přichází snad každou hodinu. Čtvrtek a pátek nás kapři moc odpočinout nenechali, berou doslova o sto šest, občas se "splete" i amur nebo jeseter, tak v sobotu okolo druhé hodiny ranní vytahujeme udice, ať se trochu vyspíme před dopoledním balením a odjezdem. Ráno chytáme ještě čtyři kapry a začínáme balit. Po naložení věcí u kávy trochu bilancujem, nakonec se nám podařilo za šest dní zdolat něco okolo 55 kaprů,dobrá polovina byla nad 70 cm. Nejdelší kapr byl 96 cm šupináč,ale "pouze" 10 kg, nejtěžší byli dva 14,5 kg šupináči 91 a 92 cm.
 Opět se potvrdilo, že produkty od BoilieSystemu fungují spolehlivě, důkazem je i to, že několik rybářů přišlo se slovy "chlapi dejte nám pár těch zázračnejch koulí" my už dva dny neviděli kapra.

Roman a Lukáš

Velký sumec a amur

Kapr 98 cm, váha 19,20 kg

obrázek
Dne 29.9.2013 na rybníku Popelov uloven kapr 98 cm, váha 19,20 kg panem Janem Kurešem.

Patrneři: Váhy pro vážení rekordních úlovků Analytika.cz - prodej a servis vah / Zvažte kapříka nebo štiku format1.cz - váhy nejen pro rybáře, adaptéry,plašiče, drobná elektronika / Vypracujte svoje svaly na lov velkých ryb Fitness-cviceni-life.cz - fitness studio / U třpytky.cz –Camping, rybaření, volejbal, ubytování-stany, chatky,karavany / Všetečka-masaze.cz-sportovní a rekondoční masáže /Scubanet.cz-Vybavení pro potápěče-e-shop, potápěčská dovolená na lodi /Pomůcky a oblečení k rybníku i do lesa lesnickepotreby.cz – lesnické potřeby, oblečení a obuv do lesa / Ulovte si rybku do akvaria chovatelske-potreby-krmivo-zverimex.cz -potřeby pro chovatele,krmiva pro zvířata, akvaristika / Barakada-diving.cz - Vybavení pro potápěče, potápěčské kurzy,potápěčský klub, akce pro potápěče